Vaccination

Ja idag har det jobbats på för fullt!  Tog det lugnt i morse, ingen mening att göra nått speciellt när man ändå ska iväg så tidigt.

Vid 9 ringde jag iaf veterinären som skulle vaccinera Ann-Louice valpar idag och bokade in en vaccination på min häst oxå. Måste ju ha om vi ska åka runt och tävla i år som det verkar bli =)

Så jag drog iväg till jobbet sedan, och Peter fick ligga hemma och vänta på att jag skulle skicka iväg honom till hästen. Vid 2-tiden hörde dom av sig och berätta det var dags så Peter fick åka iväg och ta hand om det han. Vilket gick jättebra, som jag oxå förstod! Men lite nervös var jag ändå bara för att jag inte var med och kunde se =P

Så nu om ca 4 veckor var det dags igen på valparna, så får boka in en gång till på Summa då eftersom hon ska ha 2 st inom en ganska kort period för att få tävla.... Så rök 700:- idag och blir väl samma nästa gång =P

Huga vad dyrt för ett litet stick =P

Nä dags att sova igen, slummra till förut men tog en paus i sovandet en stund nu. Men ska göra min älskling sällskap i drömmarnas värld igen. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0