Tröttisar!

Ja tröttisar är vi allihopa idag... Steg upp imorse och sedan begav det sig till Jaktboden för att hämt Junior =) Så hem och mumsa frukost och sedan hinna med lite bus innan lillknodden blev så trött så han fick sova en stund....

Under tiden så kom Svärfar hit på besök, så blev bilprat mellan han och Peter och jag sysslade med lite bankärenden på datorn...

Efter en stund så kom en nyvaken liten knodd inknatandes i köket och skulle vara med =) Blev lite mer bus och sedan lite lunch =)

När svärfar åkte så fick Peter ställa sig och laga lite mat medans jag och Junior sysslade med annat och inväntade att maten skulle bli klar....
När vi var mätta och belåtna blev det skruvning för Peter och lite tv´tittning för mig och Junior....

Nyss har jag suttit i telefon med mamma och planerat födelsedagspresent åt brorsan =) Blev lite dyrt men jag vet att den kommer vara mycket omtyckt! ;D

Peter fick välja present igår oxå lite i förväg, men ska ju planeras oxå så..... Så nånting framöver så blir det en resa till Gävle där han ska få prova på en KRIGSFLYGSIMULATOR =D  Så det hoppas jag blir roligt för honom =)

Ja vad gör man inte för personer man bryr sig och tycker om? =)


Nä nu ska jag ta och göra matlådor utav maten som blev över, Peter kokade ju storkok idag... Blev korvstroganoff och ris... =) Mumma! (Jag som valde) ;)  

Älskar verkligen min gubbesmat, synd för han bara som då får stå rätt ofta vid spisen ;)


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sandy

korvstroganoff är super duper så jag måste hålla med att det var ett klokt val! =)hemma här blir det lassagne gjord av massor med kärlek! =)

2010-01-25 @ 17:36:22
URL: http://SandyAndEmi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0