Julen är kvar

Ja på sätt och vis iaf, blev ingen julstädning igår... Fick åka och jobba på morgonen mellan 8-12 sedan när jag kom hem blev det lunch med pojkarna. Soppa och smörgås stod på menyn =P

Efter en stund så kom Krille förbi och surra =)

När han for så packade vi ihop lite packning och drog iväg till Turingen, där åkte Junior och Peter lite pulka och sedan blev det in i värmen för att fika lite och sedan mysa & busa för fullt.  Hade en trevlig eftermiddag, men tillslut så var det dags att åka hem så Junior skulle hinna lägga sig i tid.

Väl hemma så tog jag och Junior och fikade kvällsgröten medans Peter åkte till Ånge och vattnade hästar åh hämtade mat åt honom och mig.

När han kom tillbaka hade Junior redan somnat för kvällen så vi tog och satte oss i soffan och mumsade, Pizza var det han bjöd på. Så det tuggades med stor ambition kan jag säga ;)


Idag har det varit lugnt, Peter började jobba kl 12 och Junior ligger och sover lunch just nu så sitter själv i soffan och slöar lite. Ska upp nu och försöka göra lite nytta =)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0