Trött och slö!

Skulle inget hellre vilja än att gå och lägga mig och sova nu! Sååå Jävla trött!

Låg i sängen mellan halv 7 och 8 halv 9 nångång... Upp och äta en apelsin och sedan ut och skotta hela jäkla gården! Tog sin lilla tid och slut var man då efteråt, men rätt nöjd oxå må jag säga ^^,

Sedan gick jag in igen och vilade en stund, ca 45 min, sedan på med ytterkläderna och ut igen! Nu för att köra in en massa ved, brukar ju bara köra in nån kärra åt gången. Men idag tog jag in några fler så pass att vi förhoppningsvis klarar oss över helgen så har vi en syssla mindre att fundera på =)

När veden var klar så fyllde jag vattendunkarna och drog iväg till hästarn för att vattna dom, på vägen hem igen när jag skulle backa ut från gården hos Ann-Louice så lyckades jag väl köra förnära snövallen på ena sidan och körde väl fast, gasa gick inte, backa gick inte, putta på bilen gick inte!

Men med tanke på att jag har min fars humör så börja det koka ordentligt och efter lite bilplågning så lyckades jag komma loss och backa ut så fint så!

Hem igen och då slängde jag mig i sängen, och där ligger jag än!
Måste väl upp och fixa nån middag så småningom... Men ligger nog här en stund till nu först =)


Nä, får duga med bloggande så länge.... På återseende!

Kan lägga upp lite musik åt er istället ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0