Slö Slapp & Likgiltig!

Ja idag har det inte hänt allt för mycket =P

Vaknade bra tidigt men låg och drog mig i sängen fram till 11, då klev jag upp och satte i motorvärmaren för att sedan lägga mig i soffan med datorn =)

Vid 12 for jag hem till Krille en sväng och gjorde nå ärenden åt honom. Och hämtade lite pant ;)
For sedan vidare till hästarna och vattnade dom.

Hem igen och åt frukost/lunch med Peter innan vi la oss i soffan och kika lite tv...
Efter ett tag så kom Krille hit och drack lite kaffe innan dom for iväg och skulle försöka laga Krilles bil.

Så nu ligger jag själv här i soffan med tv & dator som sällskap... Men tror jag ska ta och stiga upp en sväng och göra någon nytta faktist! =P
Om jag orkar... Trött och seg idag och med en hals & nästa som inte är som jag tycker =P


Igårkväll blev det faktist efterlängtad filmkväll, jag och Peter satte oss i soffan igår med middagsmaten (kycklingklubbor, mos & currysås) medans vi kikade på Saw 6 , mitt i filmtittandet så kanckade det på dörren och vi fick besök utav Angelica! =)
Så satt och surra med henne fika lite kaker en bra stund innan hon gick ner till stallet och mockade medans jag fyllde vatten till till hästarna jag skulle till.

Åkte ner till Angelica när jag var klar och plockade upp henne, så åkte vi in till ånge och köpte sigg & snaks! ;)
Så vidare iväg till odjuren jag skulle natta för kvällen, och när allt det var klart så for vi hem till henne och tog in hennes odjur =)

När vi var klara så gick hon in till sig och jag rullade vidare till Marie-Louise och vovvarna, där Peter var och kollade på nå bilkrångel... Så gick vi sedan in och fikade lite varmt the & kaffe, vilket var skönt i denna kylan!

Till sist så tog vi och for hem för att titta klart på Saw 6 och sedan forsätta med att kika på 2012, men tror Peter somna ganska snabbt, men jag kikade faktist på hela filmen... Så när filmen var slut väckte jag Peter så vi kunde gå och lägga oss i sängen och sova vidare några timmar...


Nä fan, ska jag få något gjort kan jag ju inte sitta här! Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0