Promenad och påhälsning i Ringdalen!

Yepp, jag och Junior tog oss en tur ut i friska luften efter lunchsovningen och middagsmaten.

Är ju full fart på den där krabaten då han både laddat batterierna med att äta och sova, så vi sprang nog flera varv inne i huset medans vi klädde på ytterkläderna =P 
Och inte blev det nå populärare att han fick sätta sig i vagnen sedan, för springet i benen var det mycket kvar utav ^^
Jag själv däremot tyckte nästan jag hade gjort mitt konditionspass för dagen, svettig och trött som jag var när Junior väl var i vagnen, packningen var medstoppad och jag hade låst ytterdörren och var på väg...=P

Men det var faktist skönt att komma ut, var frisk luft som var alldeles lagomt sval... Och med fasit i hand så var det inte så jobbit att gå "ända" bort till Elin åh Krille.... Herregud, jag och junior brukade ju gå ända bort till skolan förr, så detta var väl ändå en baggatell igentligen...

Väl framme iaf då så var det bara Elin & Oliver hemma, (Men kanske inte så ovanligt) ;) Krille är ju ute och stökar på med saker dygnet runt han nästan ;)

Junior han jag knappt få av overollen innan han sprang runt och hade husesyn! Inte mycket till blyghet i den pojken inte ;)
Så Oliver och Junior for runt och lekte och jag och Elin försökte konversera lite mellan jakterna på hysspojkarna ^^

Efter en stund så kom faktist Krille hem oxå, med sig hade han brorsan min =P Dom hade varit iväg och köpt spånskivor som var upp till vinden på huset. Och gissa om det var intressant när dessa stora tunga skivor skulle bäras in i huset och upp på vinden. Nog hade grabbarna koll då alltid! =)

När väl det arbetet kvar klart så satte vi oss alla och fikade, jag och brorsan blev bjudna på tårtan som fanns kvar ifrån Olivers 1års kalas =) *Mumma*

Men sedan hade klockan tickat iväg så fort så det var dags för Junior och mig att klä på oss ytterkläderna igen och knata vidare hem över =)

Nu har han fått kvällsgröten, bytt till pyamas och gått åh lagt sig för kvällen.

Och jag ska ta och avsluta detta skrivande för ikväll för nu kom min älskling innanför dörren så blir till att mysa ner sig med han i soffan och ha lite egen tid en stund =) Sedan blir det väl sova för våran del oxå ^^

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0