Kallt!

Ja nu är den där förbaskade kylan här igen! Var nyss och nattade hästarna, men skulle ha åkt tidigare ikväll, men bilen ville tyvärr inte... Så blev till att stoppa i motorvärmaren och vänta nån timme till!
Fick iaf sällskap av Grannen här nere så länge, vi satt i soffan och snacka massa skit medans gubben min hade somnat på sängen =P

Har hänt sedan sist då? Jo lassagnen blev bra, både jag Junior och Peter mumsade på ordentligt... Min kusin har varit förbi med kyckling här om dagen och tog en provtugga och även han godkände den! Och då måste den vara hyfsad iaf ;)

Jag har gjort en adressändring, så snart är man skriven i Ringdalen då förhoppningsvis =) Även skrivit på nått papper som gör att mobilabonnemanget som stått på min mamma nu kommer stå på mig.

Pratade med nån tant från nått försäkringsbolag här för ett tagsen så har bytt försäkringsbolag till bilen, för blev mycket billigare vilket ju alltid är ett plus i plånboken =) Eller bytt och bytt, bytet skulle inte bli förän i September eftersom jag är bunden i mitt nuvarande fram tills dess...

Idag har jag varit iväg och ridit Summa för första gången sedan hon gjorde illa sig, så har väl gått mellan 2 & 3 veckor sedan sist =/
Men både hon och jag var på hugget, hon gick fram som en ångvält och det var verkligen svårt att få henne att bara skritta... Men var verkligen skönt att komma ut igen, märktes att vi saknat det så oerhört båda två ^^,
Skönt man kan börja sätta igång henne igen =)


Nä, tror inte jag ska uppdatera nått mer nu, klockan är mycket så ska nog slänga mig i duschen och sedan ner i sängen där gubben hamnat tidigare ikväll... Men bara för en stund som han sa då ;) hihi

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0