Jossan dök ju oxå upp! =)

Inväntade ju besök utav Sara igår kväll efter att Junior hade åkt....
Bilen rullar in på gården och in kommer.... Sara.... Men oxå Jossan! =D Hehe snacka om oväntat med trevligt besök ^^,

Blev lite kaffedrickande och tårtätande... Med flera kilo "skvaller" ;)
Efter en stund så tog vi våra vrålåk och begav oss till Ånge, snurrade runt lite på byn innan jag till sist parkerade undan min bil och åkte tillsammans med Sara & Jossan! Blir ju lite trevligare att åka tillsammans och surra =P

Lite senare på kvällen så hämtade jag min bil och drog hem till Älskligen och hjälpte han att skruva bort ett fjäderben på den gamla skrotcelican här ute. Efter det drog vi tillbaka till garaget i ånge för att byta fjädern och dona. Men vi gjorde inte klart allt eftersom att klockan blev så mycket och Peter skulle upp och jobba idag... Då drog hem och fikade lite innan vi tillslut somnade sött =P

I morse steg jag upp strax efter 8 och la mig i soffan en stund... Kika lite lediga jobb och utbildningar =) Sedan vid 10tiden så drog jag iväg till Summa där jag tog och verkade bakhovarna och mockade boxen... När det var klart så tog vi oss en promenad ute på vägen, och gissa om det var någon som var pigg... Jag var iaf helt slut när vi kom hem igen ;)

Sedan iväg till lägenheten och plockade reda på några grejer där, lånade även cykelstället utav Fredrik så jag kan ta hem cykeln ikväll =) Har ju äntligen hittat cykelnyckel.... (IGEN) =P

I gengälld så fick jag åka upp till Parkbacken och hämta Camilla så hon fick komma hem en sväng innan hon skulle iväg och jobba ikväll igen... Fast på Hemtjänsten... Ett jäkla hoppande måste jag säga =P Hehe...

Ja sedan for jag hem, och här är jag nu... Funderar på om jag ska stoppa nått i magen, blev ju en halv drickyoghurt i morse och andra halvan är tagen nu... Men fortfarande lite små sugen på något =)

Jaja, vi får se vad det blir... Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0