Inväntar Sara!

Sitter och lyssnar på Lady Gaga såååå braaaa!!! =)

Lina har nyss varit här och hämtat Junior, så nu sitter jag här ensam, blir väldigt tyst och konstigt när man är van att ha en liten grabat som springer runt och hittar på hyss från att han vaknar på morgonen och tills han somnar på kvällen typ =)
Men som tur e så får jag snart sällskap, Sara är på väg hit och ska hjälpa mig att få slut på Peter´s födelsedagstårta ^^,

Så blir mummsande och massa tjejsnack åh skvaller ^^

Sedan så drar jag väl iväg till ånge, ska handla lite yougurt för min mage känns inge vidare... Varit lite mycket på sistone...

Och in åh hälsa på Älsk ska jag väl oxå hinna med, om inte han blir klar före mig =)

Avslutar trippen hos Summa, hon ska få gå in och sussa för kvällen. Så ska jag dit imorgonbitti och se hur hon mår i benet då. Hoppas hon snart är helt bra så man kan börja rida igen =) Är ju snart dags för tävlingssesongen ^^

Nä, sätta kaffekannan på spisen och fram med tårtan kanske =D

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0