Hänt idag?

Jo började dagen kring halv 9 tiden när Junior vaknade, klädde på han och myste en stund i sängen inna vi klev upp och åt lite frukost... Tittade sedan på lite barnprogram och sprang runt och busa!

Efter en stund fick vi även upp Peter som gick och eldade innan vi 2 åt frukost och Junior fick lite lunch.

Vid 12 tiden så drog jag iväg till Ånge och hem till mamma för att hämta post, fått brev om besiktning, så den 27 April så blir det till att hålla andan och hoppas! Annars vet jag inte vad jag ska göra =P Vill ju ha kvar min lilla pärla ^^,

Iaf så efter besöket hos min mor så drog jag iväg på VC där jag skulle på Deligeringsmöte, så gjorde ett litet test och sedan skrev man på deligeringskontraktet ^^ När vi var klara där drog jag iväg till Elbutiken och hämtade ut mitt strykjärn jag fått utav Älsk!
Vidare iväg till Summa och titta till henne innan jag for hem till Ringdalen, där hade Junior precis vaknat så blev till att ge han lite mat, Peter slängde in en pizza i ugnen som han åt.

Strax efter så kom Ida och hälsade på, Peter åkte iväg mot garaget igen och Junior och vi tjejer blev kvar här i huset =) Ida tog och lagade lite middag åt oss så blev korv och pommefritt med kall bea-sås, mycket gott tyckte vi alla =)
Sedan började hon att plocka undan lite medans jag och Junior var in på toa och badade lite, och vad han plaskade! Han hade verkligen fått mig dyngsur när han var klar =P  Så sedan på med morgonrocken och ut i huset och busa en massa igen! ;) Och jag började hjälpa Ida med städningen.

Men efter mycket plock och bus så började lillpojken bli trött, och klockan hade blivit så mycket så det var dags för kvällsgröten, blöjbyte och pyamas påtagning =)  Och sedan så bäddade vi ner honom, smet vidare in till soffan för att sätta oss och slappa.

Lite senare så ringde Sara och berättade hon var på väg hit, så blev på med kaffepannan och fram med kakorna. Sedan lite småsnack innan Ida blev i stort behov utav snus =P Så sara och hon for vidare mot Ånge och jag har åter hamnat här i soffan igen =P

Ska se vad det blir nu, vänta på att hjärtat mitt ska komma hem iaf... För är bra tomt när han är borta och Junior sover...

Nä tack för idag nu! Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0