Fick jobba idag!

Yes det känns skönt! Men inte när dom ringde strax efter 7 i morse! =P  Men fick jobba 07.30 - 12.00

Sedan hem till mina älsklingar igen, där Junior låg och sov middag. Jag och Peter låg bara och tog det lugnt en stund, var skönt att bara stoppa tiden en stund!

Efter en stund så ringde Ida och surra en stund =) Efter det drog Peter & Junior med mig till Ånge där vi var in på TK och hämta nån moj och sedan iväg på ICA och handla, vilket jag tror halva byn var och gjorde =P

In på Shell en sväng där Peter bjöd på korv! Mums!

Så hem igen, och då kom svärfar på besök och lite kaffe =)

När han åkte stack Peter ut och skruva bil och jag och Junior lekte lite innan det var dags att göra kväll...
Så kom Peter in och tog han om nattningen medans jag åkte och nattade hästarna...

Hem igen och slänga sig på soffan där jag legat typ fram till nu, har hunnit med en dusch nu på slutet så blir väl sängen nästa då =)

Nä! Gonatt på er gott folk!

(Tack för kaffebesöket igår Sara & Ida) <3


Miss U <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0