13-14 Februari

Ja i Lördags var det ju Peters födelsedag! =) Men gubben jobba ju halva dagen tyvärr... Blev hästarna för mig på dagen, Summa fick komma ut för första gången i sjukhage som verklade mycket populärt =)
Även fast både hon och Rocky tyckte det var lite dumt att dom inte kunde komma till varandra...

Medans jag var där och dona så kom Peter med lite matvaror han hade handlat, så dom fick jag sedan fara hem med =)
Vidare iväg till Ånge då och till mormor & morfar där jag fikade lite semla :) Och bjöd samtidigt hem dom på tårta på kvällen :)

När jag var klar där så åkte jag hem och sov en stund innan jag hoppa i duschen en snabbis... Vidare till Ånge igen för att köpa middag, blev en stor Hawaii Familjepizza som vi delade på så fort jag kom hem.

Satte oss sedan och började titta på film medans vi väntade på att folk skulle komma, och bara en stund senare så dök mormor & morfar upp. Så blev tårta och kaffe m.m. Fram till närmare kl 8 då dom drog iväg hem igen...
Så då passade jag på att åka iväg och vattna och natta hästarna, och när jag kom hem igen så hade Jonte och Johanna kommit en sväng istället. Blev kvar där bra länge på kvällen, och när dom for så blev det mer film för våran del istället.

Igår lördag (alla hjärtans dag) så tog jag och bjöd Peter på frukost på sängen^^, Med litet kort och ett paket vid sidan av =) Vi fikade upp och gjorde oss klara, sedan drog det iväg i gröna faran och vidare mot Boda Borg!=) Där var vi hela jäkla dagen nästan ända fram till stängningsdags, och kul som fan var det! =)

Kändes skönt att vi åkte bort och gjorde något skoj, bara han och jag!
Speciellt på alla hjärtans dag! =)
Boda Borg blir ju liksom en rolig grej där man måste samarbeta med varandra och så... Så mycket roligt!
När vi kom hem så dök Micke & Angelica upp på lite kaffe & tårta, även Krille kom förbi men lånade någon moj han bara. Lite senare så dök Jonas upp med nybilen sin, samtidigt som jag tog och åkte för att natta hästarna. När jag kom hem så stod vrålåket kvar men Micke & Angelica hade åkt hem...
Satte mig och fika lite med dom innan vi drog ut på en provrunda med den bilen oxå...

Kvällen avslutades framför datorn innan jag tillsist lyckades somna =)


Kan tillägga att i Fredagskväll så var jag iväg på Knuten och åt tillsammans med Sara & Erika! MYCKET TREVLIGT!

Nä nu får det vara nog skrivet, håller på att somna mellan varje mening just nu =P Åh Junior har ju somnat i spjälsängen så kanske man ska passa på att ta en liten power nap nu innan han vaknar =)


Bye bye på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0