Här igen!

Raderat bort lite blogginlägg som jag känner att jag inte vill ha liggandes här, sånna jag bara vill koppla bort och glömma.

Så nu är jag här för att skriva lite igen =)


Just nu sitter jag och äter uppvärmd pannkaka och lyssnar på Jill Johnsons superbraá julskiva (christmas in you)

Peter är ivägskickad till Jonte för att flytta nån mackapär och vara lite kaffesällskap.


Ska nog sätta mig och kika på Mammas pojkar snart, kikar via internet eftersom avsnittet visades igår.
Sedan blir det lugn kväll, bakade ju här om dagen så bröd finns det så det räcker någon dag till =) Mesta julpyntet är uppe, skulle behöva ut i skogen och plocka lite vitmossa bara =)

Igår blev det ju lite flytt, Sara kom med caddyn så vi rensade lite i lägenheten och körde upp till Ringdalen, sa upp lägenheten igår och lova vara ute till sista november =)


Jobba fick jag göra idag oxå, men bara mellan 8 & 12.30 men blev ju nå timmar iaf!

Sedan ikväll har jag varit iväg till Sara och både blivit klippt och färgat håret, så är både snaggad & rödhårig just nu =) Meningen det ska bli blont så småningom =)

Nä åter till ätning och mammas pojkar avsnitt nu då!

Lägger ut en bild på den trevliga eftermiddagen jag, Sara & Junior hade här om dagen.

Peter fick sticka iväg för att få ut en bilnyckel ur en låst bil ;) Så då passade jag & Junior på att prova på åh baka lite Negerbollar, efter en stund så kom även Sara och höll oss sällskap. Hon fick även vara en hjälpande hand vid den mycket behövliga badningen efteråt ;)

Hihi, vad jag älskar den där underbara gullungen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0