Sjukling!

Uscha, började lite smått igår med nysningar och snorig....
Sedan igår kväll då började allt att bryta ut och i morse var man typ död! Hade knappt sovit något under natten heller så....

Har därför inte hänt så mycket idag, klev upp bra sent och fikade lite, for till ånge och köpte treo, och donade lite för att sedan hem och slockna igen. Upp en stund för att laga middag och äta den, sedan åter slockna på sängen. Nu är jag vaken en sväng igen... men ligger ändå kvar i sängen än så länge....
Blir bara skakis och mår illa om jag stiger upp.....

Peter han håller sig utomhus och skrivar för fullt han, gör han nog rätt i, vill inte smitta ner stackarn mer än nödvändigt =P


Igår hade vi Junior hos oss åxå, det var lika mysigt och trevligt som vanligt...
Man hittar allt på något skoj med den rackarungen, och nu är det ju verkligen full fart på honom så gott som hela tiden...
Inte en sekund kan man lämna honom ur sikte utan att han tindrar med ögonen och kommer på något nytt äventyr.
Men spänande är ju fåglarna och fiskarna, dom skulle han kunna sitta och titta på hur länge som hellst! ^^

Simon kom på besök en sväng oxå, så junior fick en till tok att kika lite närmare på...
Konstig filur såg han mest ut att tänka faktist ;-)

Sedan på kvällskvisten så for vi iväg och lämnade tillbaka honom hos Lina, sedan for vi till Statoil där Peter bjöd på korv och glass. Var meningen att jag skulle bjuda på glass, men han var hungrig och ville ha en korv så då bjöd han på allt istället =P Får väl bjuda igen någon annan gång jag då ^^

Jo vi for även in till Jonte en sväng och sa hej innan vi åkte till Ljunga, där knäppte jag lite bilder medans jag och junior satt i bilen och väntade...

Så avslutar mitt blogginlägg med 2 söta bilder på gullungen!

Bye bye!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0