Piggare!

Yes idag känner jag mig  mycket piggare, inte behövt knapra massa halstabletter och inte dricka treo =)
Så nu äntligen börjar jag bli människa igen^^

Blev ordentlig sovmorgon idag, ända till 12, sedan upp och fika med älsklingen innan han skulle iväg och jobba...
När han drog så gjorde jag iordning lite matlådor av gårdagens mat, och kikade lite på datorn innan jag for till Ånge för att hämta ut en bok på bibblan och in på apoteket och köpa solskydd....

Så vidare till Shell för att lämna tillbaka skräckfilmen vi såg igår, hyffsat bra men mer triller än skräck tyckte vi nog =) They Wait hette den =)

Så till lägenheten en sväng för att hälsa på kissen... och bad Fredrik bjuda mig på middag, så han sa åt mig att ringa till "Bossen" (hans flickvän) och fråga vad det blev, så ringde och fråga om jag oxå fick komma och äta dårå...=) Och jag var varmt välkommen ^^

Så drog hem till mamma och pappa en sväng och hälsade på dom och vovvarna innan jag stack iväg för att mumsa middag!
Efter maten blev det glassefterätt och efter det så bjöd barnen på några minuters underhållning borta vid tennisplanen då dom hade gjorde en egen konsär dom ville vi skulle titta på ;-)

Så traskade iväg dit för att roas^^

Sedan rullade jag hemöver mot Ringdalen igen! Lina ringde så satt och surrade med henne tills täckningen inte ville vara med längre och samtalet bröts tyvärr... men men... Nu är jag hemma och har hamnat här en snabbis =)

Tänkte lägga ut bild från uppträdandet nu ikväll och 2 bilder på våra "hyresgäster" i vedhögen =)
Första bilden är ca 3 dagar gammal och andra bilden är från nu ikväll då jag tittade till dom =)

Bye Bye!

Från föreställningen ikväll! Osian, Emelie & Moa!

Våra hyresgäster ;-)

Våra hyresgäster, från nu ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0