Jobbar...

Ja den här veckan består bara utav jobb... och typ bara grispass =P Men men, behöver ju utöka mitt konto igen så =P

Igår blev det jobb till typ 4, var klar tidigt på sista besöket i Alby och hade min egna bil så for hem lite tidigare^^ Då blev det till att börja städa, rev ut massa skrot ur "skräp" skåpet i köket, där allt möjligt slängs då man inte vet vart man ska he det =P Men storterade ut lite saker, mycket som skulle slängas, några tavlor som var Linas, så dom tog Peter med sig till Ljunga nu...
Så blev det städat på bänken, dammsugat och skurat golv... For till Ånge och hämtade Zilla så hon fick vara med och hålla mig sällskap... Åsså till lägenheten för att hämta det mesta av mina köksgrejer =) Alla glas och tallrikar och sånt som var kvar...

Vid 9 så for jag till Ånge igen och lämnade av Zilla, kollade hästar och kissar... Så hem igen till älsklingen som hade kommit hem från jobbet... Så han satt och dona med papper medans jag dammsuga och skura klart... så nu är hela huset äntligen genomstädat.... Lite mer putts här och där bara =)

Avslutade med lite fika innan det var dags att knata till sängs =)

Nu är det en ny dag, och upp har vi kommit, fikat har vi hunnit med och jag sitter ju då här och väntar på att man ska börja jobba, och Peter är på väg till Ljunga för att hämta Junior =)

Synd man ska jobba nu när han ska vara här, han ligger ju och sover han antagligen när man kommer hem... och imorgon börjar jag ju halv 9 och slutar 7 så blir tyvärr inte allt för mycket lek och stoj med honom för min del... Men men.. man får väl vara glad för den tiden jag får iaf =)

Nä iväg och göra sig klar nu! Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0