Slappdag!

Ja idag har det inte hänt mycket, steg upp i morse och bara tog det lugnt... Drog iväg till hästarna vid 10 tiden och kollade till dom... Sedan for jag iväg och satte mig på ÅRK och kikade på nån dressyrträning...

For hem igen och la mig i sängen med Peter som kom hem på timmar, och han fan bara lägga mig så somna jag =P  Sedan åkte Peter iväg på jobbet igen och jag satte mig framför tv´n och fika lite innan jag åter for iväg till hästarna... Tog en skogstur på Summa idag igen =)

Så hem och la mig på soffan igen, sedan har jag plockat och donat lite, dammsugit och så... Men i sakta mak bara =P

Får se om jag lägger mig och glor på lite tv igen snart....


Igår då blev det ju hårfrisering och färgning hela jäkla dagen =P Åkte till hästarna på morgon och red, så en snabbis till mormor & morfar åh fika lite och hämtade kläderna jag beställde... (blev bara bh och linne till mig osså fleecejackorna åt Junior) resten var tydligen slut =(

Iaf efter det så åkte jag ner på Ede till Sara där vi började med att klippa mig, sedan slängde hon i blekningen jag köpte innan jag for dit... Medans vi vänta på den så satt vi i köket och åt Turkisk Yougurt med hallon... Var väl inge direkt fel på det fast att det lät rätt vidrigt... Men kan säga att jag behövde en jäkla massa socker att röra ner i det ;)

När blekningen var klar och ursköljd blev vi inte helt nöjd med resultatet, så sara ville slänga i en blond färg oxå som skulle minska dom gula nyanserna... Sagt och gjort... men blev inge bättre =/

Och inte ville hon skicka hem mig så som jag var heller, så hon ringde till Gerd så att vi fick fara hem till henne, där fick jag sätta mig i en jättesnygg "klippstudio". Osså blev det en blekomgång till men med frisörblekning... Alltså mycket starkare! Så där satt jag tills mitt hår fick den där "tuggummikänslan" så att det inte fick sitta i nå mer.... (vill ju faktist ha håret kvar på huvudet) ;)

Och faktist så blev det jättebra, var tyvärr den där röda luggen som inte ville bli som vi tyckte, så vi tog och letade fram en lite mörkare färg som vi trode skulle passa att lägga längst ner underst liksom... Så fick sätta mig med mer färg i huvudet då... men när det var klart så fick det vara nog för då blev vi faktist riktigt nöjda =) 

Så från kl 12 och till kl 18 igår så höll jag på att bleka och färga mitt stackars hår =P
Men verkar som att det sitter kvar iaf ^^,


Var även tänkt det skulle bli utgång på kvällen ev, med Sara och gänget... men tyvärr blev det inte så...
Får bli någon annan helg framöver, kanske någon Mittiskväll? =D

Nä nog skrivet...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sandy

Men gumman, mittis suger stenhårt! Kom till stan istället så kan jag få supa dig under bordet, finns lite mer att välja på här än bara mittis! Nu är det dags för dig att vidga dina vyer! =)

2010-01-25 @ 11:10:41
URL: http://sandyandemi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0