Ledig lugnt fredag....Jo visst!

Hade bokat in en ledig och lugn fredag idag, skulle hinna med både sovmorgon, ridtur, solning och frisering...

Och vad lyckas jag med? Jo sovmorgon, sedan ringer telefonen och jobbet vill jag ska jobba 18-21.30 ikväll... Och inte kan man säga nej... Så nu så har jag 6 timmar kvar av min lediga fredag... Blir till att hinna med hästarna och sedan hem och göra sig klar!


Igår blev jag oxå inringd, låg och sov så gott på morgonen när mobilen ringde... Så fick åka iväg och jobba 08.30-13.30  Sedan in till hästarna en sväng, hem och lägga sig på soffan och stoppa i sig en Ipren som resulterade i att jag tvärsomna i soffan... Där sov jag tills det var dags att börja packa ihop Juniors grejer och bege sig iväg till Jaktboden....

Så for vi in på Ica och handlade lite och iväg till hästarna för kvällsfodring innan vi for hem och åt GOOOOOMAAAAT blev potatissallad, bea-sås och kälknöl =) Älsklingen gjorde ju iordning 2 sånna dagen innan =) Till maten blev det lite disneychannel och Hannah Montana ;)

Sedan så kröp vi ner i sängen och kikade på New Moon som var väldigt bra =) Och efter det så blev det Hannah Montana the movie... Dock somnade Peter långt innan filmen var slut, men kan bero på att det inte riktigt var hans typ av film... Men jag tyckte den var väldigt mysig att kika på!


Ja så kan dete vara... Nu har jag inte tid att skriva mer, måste iväg om jag ska hinna med något av det som var planerat iaf! =P

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sandy

Tycker att det är toppen att du har ett jobb, skulle också vilja jobba men har så fullt upp med plugget så jag skulle inte orka och hinna med mig själv! Jo jag hoppas ju att vi kommer att få det underbart i framtiden om man bara inte har så jävla bråttom hela tiden, allt tar sin tid och visst man vill ju ha det där prinsess bröllopet men också åka utomlands och göra det i smyg... =) blir bra hur man än gör så vi får se....



Du och kärleken då, ska nu inte gifta er? Vore väl underbart, och så en knodd på det lite senare! =)



Kramn Sandra

2010-01-24 @ 09:37:45
URL: http://SandyAndEmi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0