Usch för denna kyla!

Sitter i soffan och känner mig halvdöd! Inte gjort mycket alls idag.... Dragit mig länge i sängen men efter mycket om och men så kom jag upp och drog iväg till hästarna för att fylla vatten och mocka... Var in en sväng och surra med Ann-Louise om ev. hästflytt....

Sedan hem igen och fylla 2 dunkar till, åkte sedan till Ånge och satte mig hos Camilla och surra en stund, måste ju passa på att hälsa på henne och magen nu för när som hellst lär magen försvinna! HOPPAS JAG ;) Tycker hon kan byta ut magen mot bäbisen NU! =)

Iaf så vid 2 så for jag till hästarna och gav dom vatten igen då innan jag åkte hemöver mot Ringdalen... Och här har ännu inget blivit gjort... Känner mig totalt omotiverad till att göra någonting, men städas skulle det allt behöva!!!

Lär väl måste ta mig i kragen och fli undan lite granna iaf, och laga middag innan Peter kommer hem... Kan sedan hoppas på en lugn och skön hemmakväll.... För känner verkligen bara för att ligga i soffan och slappa, helst med eld i kaminen, en älskling som håller om och en spännande film i dvd´n!

Ja det är minsan det jag ska hålla tummarna för att det blir ikväll =)


OBS. Håller även på att göra en ny hemsida nu när jag ev, inte kommer tillhöra kvarngatan längre... Så måste ju byta namn och uppdatera mig lite ;)

Besök mig på www.ringvalleyranch.dinstudio.se  och lämna gärna ett litet avtryck ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0