Behandling

Yepp, idag var jag iväg på Gnistan och köpte Silvervattnet åt Summa, 299kr för 1 liter =P
Så iväg till stallet och i med vattnet i fryspåsarna och ner med hovarna och runt med silvertejpen! =P

Och där fick hon stå i ca 30 min... Och det var inte populärt i början, för det var bra läskigt att det prasslade om alla fötterna när man försökte röra på sig. Så ganska snabbt så insåg hon att hon var tvungen att stå snällt som ett ljus under dom där långa sega minuterna.

Men lyfte glatt på hovarna när påsarna väl skulle av =) Så nu får jag vänta och se, men hoppas vi fått bort svampen i strålarna nu ^^,

Annars har dagen varit lugn, var lunch på bordet som väntade när jag kom hem =) Och sedan blev det mys i sängen med älsklingen, men jag somnade rätt snabbt!  Så älsk hade 2 små barn som låg och sov lunch idag=P

Så när Junior vakna så fick han lite mat och jag slängde in fryspizza i ugnen åt mig åh peter =)

Sedan har jag och Junior legat på madrassen i vardagsrummet och kikat film... Innan jag drog iväg och nattade hästar, var hem till mamma & pappa åh hämtade fiskar och litegrejer dom köpt i stan idag, och efter det hem till brorsan och hämta mer fisk där =)

Nu ligger jag här och nördar, Junior sover sen länge och Peter skruvar bil.

Tror jag ska ta och fika lite kladdkaka och grädde faktist ^^


Jo föresten, igår var jag på Ålsta Folkhögskola genom arbetsförmedlingen. Var faktist riktigt intressant, så första mars så börjar jag i skola där i 12 veckor framöver =) Och sedan är det väl dags för sommarjobb på hemtjänsten om man får det... Så när hösten kommer så kanske jag tar och pluggar på riktigt på Ålsta då =) Vi får se vad framtiden utvisar =)

Nä... Kladdkakan kallar ;) Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0