Gullunge!

Nu har vi fått haft Junior här i 2 dagar igen! Så underbart mysigt, men som vanligt så jobber man ju hela jävla tiden när han är här! SUCK!!!

Men man har iaf hunnit med lite mys och bus med den lilla herrn...  =D

Ja som sagt så gör man ju inte mycket annat än åh jobbar just nu, fast idag är faktist min lediga dag... sedan blir det jobb igen 4 dagar fram över..... Längtar tills jag åtminstone är ledig 2 dagar på raken, och 2 dagar då både jag och Peter är ledig! Tycker vi jobbar om varandra hela tiden... är jag ledig så jobbar han och tvärt om... och jobbar vi samma dagar så jobbar jag dag och han kväll eller tvärt om... så man hinner inte träffas knappt vere sig på jobbet eller hemma tyvärr =(

Nä nu ska jag ta och fixa lite middag innan gubben kommer hem, har ju varit i Ånge idag och promenerat med Bäbis, var upp till mormor och morfar och tiggde lite fika gjorde vi ^^
Men när jag skulle åka hem så ville tydligen inte Audin det, för totalt stendöd var den igen... Undra varför han har fått för sig att krångla nu då... Snyft min stackars bil är sjuk =(

Nå ja... iväg till köket och gö någon jävla nytta nu tjärring!

Bye BYe!

Älskade gosproppen på väg hem till sin mamma igen!  Gud så vi saknar!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0