Lucia

Yepp idag är det nämligen den 13 December och då Lucia.... Fast det hade jag inte förstått förän mitt på dagen när Peter kom hem med glitter i håret ;)

Här är det som vanligt, snön tinar utanför, jag väntar var dag på att dom ska ringa in mig från jobbet. Man städar (stökar till lika fort igen) är hos Summa och donar. Peter jobbar och annars försöker han hjälpa till här hemma istället. (Både med städ och stök) hihi ;)

Junior är här titt som tätt och förgyller våran vardag =) Just för stunden så ligger han i sin säng och sussar. Idag har vi busat på som vanligt, men även haft julkort på chemat=) Så Junior har fått stått mycket framför kameran, vilket han med nöje gjorde och ibland med lite hyss emellan ^^

Här om dagen var vi iväg till stan och köpte massa roliga julklappar, roligast är ju att köpa åt Junior. Jag och Peter hittade mycket saker som vi tyckte Junior skulle ha, men många utav dom var nog kanske mest roliga för en annan. ;) Sånt som man själv kanske ville ha när man var liten =P

Nä nu får det vara bra för idag.

Jo en sak till, vill ju självklart gratta en kompis som fyller år idag!

Grattis på födelsedagen Nicko! Hoppas du har haft det trevligt!!! ^^,


Blev många roliga bilder, men dom får jag lägga ut någon annan dag. Ev. pixbox kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0