Typiskt!

Förkylning blev det allt! Har känt mig som en hösäck hela dagen idag... Trött, ont i halsen åsså den där förbaskande svidande näsan!

Var iaf till hästarna i morse, körde ut lite mer halm till lösdriften, så tog jag och Summa en liten promenad... Ville inte rida då hon verkade svälld i kotorna bak och jag inte visste varför... Men är troligtvis pga "foderbytet" att dom börjat få halm oxå som dom inte är van vid.

Sedan har jag bara varit hemma och slöat....

Nu på kvällen så har Micke varit här, så han, Peter & Junior har busat och haft sig så man blivit svettig bara av att titta på dom =P

Nu har Micke åkt hem, Junior ligger i sin säng och sover... Jag sitter här och Peter ligger här nedanför på golvet och sover så sött ;-)

Har nyss varit iväg och kvällsfodrat hästarna så ska väl till att krypa ner i sängen så småningom jag oxå... =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0