Jobbdags igen!

Yes nu har man fått vara ledig i 2 dagar, igår blev det mest mys med Peter och Junior, så underbart när lillkillen är här med oss. Han kom ju i Fredags men då jobbade ju jag dagen, så blev en sväng på lunchen man var hem och lekte lite sedan blev det bara eftermiddagen och kvällen. Men igår var vi hemma och stoja på hela dagen =)

Mamma, pappa och brorsan har ju varit borta i helgen oxå, så har fått vara både, hus, lägenhet, hund och kattvakt =) Samtidigt som man vill vara så mycket som möjligt hemma i Ringdalen oxå, så har gått åt jäkligt med soppa pengar i helgen =P

Idag har man bara slöat, vaknade vid halv 11 tror jag klockan var. Så blev det lång vila i sängen innan man orka upp för frukost. Sedan blev det duschning och efter det så hamnade vi i sängen igen med en varsin bok, dock somnade jag rätt snabbt och vaknade strax innan Peter skulle iväg på jobbet. Så när han for så hamna jag framför datorn en stund innan jag for iväg till kvarngatan och red lite på Kalle & Summa. Så iväg till ånge en sväng och dona med lite måsten... Fredrik ringde då och berätta att Camilla var Boltjärn och hade en förrymt häst där, så for iväg för att hjälpa henne... Som tur var så hade hon fått in den till dom andra igen, så då tog vi och knatade runt hagen ett var för att se så den var hel på alla andra ställen... Skitstor hage med gräs som nådde upp till midjan på en annan, så gissa hur dyngsur man var efter den promenaden...=P Nu när det spöregnade i natt =P

Nä nu ska jag ta och fixa mig väldigt sen middag, sedan hamna framför tv´n en sväng.

Höres och synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0