God Jul allesammans!

Ja då var det självaste Julafton nu då =)

Sitter framför tv´n med Gröt och skinksmörgås! Mumma! =D

Ska väl ta och slänga mig i duschen om en stund och sedan fixa frisyren och kläderna inför Julfirandet.
Drar härifrån vid halv 2 och sticker iväg åh julfirar hästarna, sedan så far jag hem till mamma, pappa åh brorsan där vi som vanligt firar jul med mormor & morfar.

Blir julmiddag och sedan fika innan vi till sist sätter oss och öppnar alla paketen =)

Vid halv 6 ska jag dra hem till Ringdalen igen där Peter gjort sig klar efter jobbet.
Så far vi vidare mot Turingen och firar Jul med Peters släktingar =)

Och i morgon så bär det iväg på middagsbjudning hos Peters Mormor & Morfar =)

På Lördag så kommer Junior så då far vi iväg till Turingen igen för att fira en till "Julafton" så Junior kan få öppna alla sina paket =)

Mycket blir det i helgen, och jag hoppas det blir riktigt trevligt ^^


SÅ GOD JUL PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0