Dålig uppdatering!

Ja nu har det varit segt på bloggfronten ett tag... Men man kan ju inte alltid vara på hugget =P

Har hänt under tiden då?  Jar fått jobba lite iaf, både i fredags och i söndags... Och är ju ganska självklart eftersom det var Mittis i lördags =P

Skolan har blivit framflyttad till tidigast 15 Mars, så vi får se om jag ska gå eller inte sedan... Känns som jag kommer gå back för mycket på det nu när jag fått reda på hur det var med respengar och sånt!

Ja i fredags så jobbade jag ju till halv 10, sedan blev det lite ärenden bland annat hos Krille så kom hem bra sent, kom inte i säng förän vid halv 1 tiden tror jag...

Sedan upp tidigt på lördagen för då drog jag och Audi´n iväg till S-vall och shoppade lite, riktigt skönt att åka bort en sväng och göra vad man ville och inte behövde ta hänsyn till någon fler som var med =P

Rullade hemöver igen vid 3 tiden då jag ansåg jag inte hade råd att handla nått mer, kom till Ånge vid halv 5 och då stannade jag till hos mormor & morfar för att hämta ett par byxor hon lagat åt Peter, stannade även och åt lite pannkaka =)

Så hem för att mysa lite med älsklingen och visa vad jag hade köpt, sedan tog vi och duschade och gjorde oss klara för en kväll ute ;) Åkte iväg till kvarngatan och vattnade hästar, plockade upp Erika också innan vi drog iväg till Knutstation för att mummsa god mat.
Efter en stund så kom även resten av gänget, eller ja det var väl mest Sara vi väntade på =)

Lite senare drog Peter därifrån eftersom han skulle iväg och hämta nybilen, vi andra stannade kvar till halv 11 tiden... För att sedan knata vidare till Mittis där vi spenderade resten av kvällen!

Hade mycket trevligt, träffade folk man inte sett på flera år så det var roligt!

Vid stängning kl 2 så kom Erikas svärmor och skjutsade hem oss, det var skönt! Slängde mig i säng direkt när jag kom hem...
Sedan kl 06.00 ringde veckarklockan och det var dags att stiga upp och dra iväg på jobbet, hade timmar mitt på dagen iaf då jag for hem och kunde sova en stund innan jag åter drog på jobbet och jobbade fram till kl 21 =P  Sedan när man var hemma så blev det eld i kaminen och madrass på golvet så sov man där hela natten ^^ Mysigt!!!

Igår blev det en ganska slapp dag, man gjorde lite allt möjligt men i sin egen tackt, så det var skönt!

Idag var jag upp vid 7 tiden för att förbereda innan jag tog nybilen och drog iväg till Ånge för att hämta hem Junior =)
Nu ligger han och sover lunch och jag har legat och skickat in lite jobbansökningar =)

Nä, får räcka med den uppdatering som blev nu...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var du på Birsta och drällde i lördags så tror jag att jag såg dig :)

2010-03-04 @ 21:24:26
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0