Vaken

Jupp, legat vaken och försökt somna men lyckades inte så nu fick datorn göra mig sällskap en stund =)
Älsklingen ligger också här brevid men där har John Blund varit och hälsat på så han sover för fullt ^^

Ska väl försöka somna snart jag oxå, ska ju jobba grispass imorgon igen.... 12.00-21.30

Idag har jag bara tagit det lugnt, slappat i soffan på morgonen med tv och dator. Sedan stack jag iväg och red Summa, fick mamma & Kalle som sällskap oxå så det  var bra =)

Så hem igen för att titta lite dator, hoppade in i duschen en snabbis sedan dator igen. Kikade på lite bonde söker fru program =)

Så vid halv 6 kom Älsklingen hem från jobbet så då blev det ner under täcket och film igen.


Nä, nog med bloggande nu. Får skriva mer en annan dag =P

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0