Blötdjur!

Yepp, idag har jag "umgåtts" och ägnat lite tid åt våra blötdjur... Det vill säga att jag har gjort rent både bäbisakvariet i köket och stora akvariet i hallen. Flyttat över bäbisar från det stora och ner i bäbisakvariet, fick inte med mig alla men lyckas man rädda några ibland så gör ju det sitt ^^

Har lite vatten kvar att fylla i det stora innan jag är helt klar, skulle kanske gjort ett vattenbyte i akvariet i vardagsrummet oxå men får nog bli imorgon det!

Har väl en liten krabat som vaknar snart efter lunchluren =) Så då blir det ju massa bus med honom istället ^^,

Igår var det oxå full fart, mer än vanligt till och med... För blev bara en kort lunchlur igår sedan skulle det busas igen =)
På kvällen så kom även Sara på besök, man bra precis när det var dags för Junior att sova. Så efter några minuters granskning av Sara (på avstånd) så fick hon till slut en gonattkram innan han hoppa i säng =)


Snöar för fullt gör det nu åh, så man är nästan brydd om man ska snöa in ikväll =P  Ja lär bara bli att ligga i soffan och sappa antar jag, men skönt det oxå...

Lilla Junior blir hämtat av Lina i eftermiddag åh =/ Men som tur är så ska vi hämta han på fredag och ha honom hela helgen ^^

Nä kika mailen och se om man får svar på nå jobb eller inte, sedan fylla sista vattnet i akvariet... Blir till att börja förbereda middagen sedan kanske? Har tagit upp kycklingfileér så får se vad man trollar ihop utav det sedan =)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hallå tjejen, jo det var ingen bra kväll men det är en toppen morgon! =) det glada humöret är tillbaka! =)

Får man fråga vad du trollade fram av kycklingen? för vi åt också kyckling igår =)

2010-01-28 @ 08:48:26
URL: http://SandyAndEmi.bloggplatsen.se
Postat av: Sandy

Okey, enkelt och bra! =) Nja, ork till tusen vette fan de men jag kan inte sitta still! =) Hahahaha.... Vet inte riktigt vad jag ska göra efter helgen då all städning och sånt är klart, då lär jag ju bli galen! =) Hur gick det, åkte ni till bergsåker med den stackars som blivit sparkad!? Jag läste på facebook att det var tok!

Kramen! =)

2010-01-29 @ 14:10:17
URL: http://SandyAndEmi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0