Tuff helg!

Har varit några tuffa dagar här ett tag, därför dåligt med bloggning! Men nu hoppas jag att det bara kan bli bättre!

Helgen har inte varit den bästa, mycket skitsnack runt omkring i omgivningen som har stört friden!
Folk som tisslar och tasslar och tror att dom inte gör någon skada, men dom ska bara veta vad dom usätter andra människor för!

Men nu har det iaf försökts plåstra ihop alla öppna sår som blivit pga allt detta, så nu hoppas jag att folk tänker sig för nästa gång och kanske låter andra människors privatliv vara ifred.

Men är dom ändå så nyfikna och spekulerande så kan dom väl bara gå till vederbörande och fråga?
Ska det vara så svårt?! Då har dom frågat den person som borde veta det mest korekta svaret, och man slipper sitta och spekulera med massa folk om vad som händer och sker!

Och genom att göra så slipper man allt skitsnack och all ryktesspridning... Samt att folk slipper bli ovänner pga ouppgranskade "facktan"


Nä, ibland får man nog tänka sig för minst 2 ggr på vad man gör och säger! Det tycker jag ni ska ha i åtanke! För all skit i helgen det önskar jag ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0