Resultatet blev....



Ja detta är resultatet i dagens middagsbestyr, faktist riktigt nöjd!  Jag som innan denna lagning funderade över om Mozarella var en sås eller en ost, men nu har jag fått svar på den frågan ;)

Tyvärr så fick jag äta ensam, eller ja Peter slutar ju inte för än 5 men tänkte ju inte laga maten för än då igentligen... Men hans bror Micke skulle kidnappa med honom till S-vall efter jobbet och hämta en tv-bänk... Så när jag ändå visste att jag inte skulle få matsällskap så tog jag och lagade maten lite tidigare =)

Det jag gjorde var alltså att börja steka kycklingbitarna, sedan hällde jag i wok-grönsakerna och lät det puttra på en stund. Tömde sedan i lite tomatpure, Mozarella (ost) ;) och matlagningsgrädde =) Osså koka jag spagetti till detta då ^^ MUMMA säger jag bara! =D

Skickade faktist en bild till Peter oxå på maten så han fick se vad han gick miste om ;)

Nä, forsätta städa undan allt jag dragit hem från lägenheten.... Sedan blir det nog Forsön Runt med underbara Sara! =)

Tut & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0