Ny vecka!

Ny vecka och nya upptåg.... Fast än så länge har jag bara legat och slappat =P

Junior har ju varit här hela helgen, kom i fredags kväll så har varit bus och lek som vanligt då =)
Men blev hämtat av Lina igår... Och inte han jag säga hej då heller för jag var iväg och nattade hästar och beställde pizza... Som tog hela 45min att bli klar med tydligen!!!!! Jaja... skit samma, mötte dom på albyvägen så hade bara pizzan varit klar någon minut tidigare hade jag ju hunnit vinka hejdå! =/

Sedan blev det iaf pizza och tv mys med Älsklingen, innan det blev dags för han att betala räkningar =P

När det var klart så var vi så trötta så vi förflyttade oss till sängen istället där jag började kika på en film Peter laddat hem åt mig, men han bara se ca 30min sedan orkade inte mina ögon med längre utan det blev till att lägga sig och sova istället =P


I lördagskväll så drog jag iväg på PARTY!!! =D

Erik kom och hämtade mig och skjutsade hem mig till Johanna där Sara väntade på mig. Var lite olika människor där, bla Ida som jag fick lära känna =)
Efter en stund så åkte vi ner på byn där vi tog ut lite pengar och sedan knatade iväg in på Mittis!

Kul som fan hade vi, var längesedan man var ut och gjorde nåt med polarna nu så kändes skönt!
Var ganska mycket folk på mittis den kvällen, många det var längesedan man såg och pratade med! Roligt träffa gammla klasskamarater och höra vad dom gör nu för tiden... Tror halva jobbstyrkan var där oxå... Hehe...

Fanns även annat "folk" som rännde runt där och skulle prata, vilket kanske var lika bra för nu har det ju sagst tillrekligt tycker jag så kanske det är färdig stökat med det där nu så man får vara ifred hädanefter! Bättre lösa allt "fredligt" och slippa skiten sedan än att det ska tjaffsas och bli ändåvärre!

Nä förjäkla kul hade jag iaf!  Men när det sedan blev stängning så var det faktist skönt att få åka hem!
Så gick ner på konsumparkeringen där Erik och Johan väntade, sedan äntligen hemma, in i duschen och sedan ner under täcket tätt intill VÄRLDENS UNDERBARASTE POJKVÄN!
Känns skönt att kunna komma hem till och till människor som man älskar och som älskar en tillbaka! När man varit iväg och träffat folk man inte ger mycket för!

Men hoppas det snart blir utgång med tjejerna igen! För jäkligt trevlig och roligt hade vi tillsammans!

Men man var rätt trött och seg hela söndagen, klev upp vid 8 tiden när Junior inte tyckte vi skulle sova längre, så frukost och sånt stök... Sedan satte vi oss i vardagsrummet och kikade på sista filmen jag hyrde, eftersom dom skulle lämnat tillbaka igår då...


Nä nu orkar jag inte skriva nå mer, ska ta och göra lite nytta idag...

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0