Kylan håller i sig!

Ja, -34 inatt då... FY FAN! Och ringde från jobbet i morse gjorde dom, så ut till bilen som inte stått på motorvärmare.... Men faktist, den startade =P Men var så kallt så oljelampan vägra slockna så var bara att stänga av bilen och ringa upp för att berätta att man inte kunde jobba!!! =/

Så höll mig hemma och inne i värmen på morgonen, Peter kom hem en sväng och fikade lite med mig åxå innan han drog iväg på jobb igen....

Vid halv 12 så for jag iväg och vattnade hästar, sedan hem till mormor & morfar åh fika lite semla ^^
Krille & Oliver kom förbi en sväng och sa hej  =)

Nu är jag hemma igen, kört in en kärra ved, ska försöka in med någon till lite senare... Måste försöka forsätta fli undan lite här hemma åh... Men känner mig så seg idag med.... Verkar vara nån dum förkylning på G för snorig, trött & hängig!  Vi får se hur det forsätter....


Blev ingen lugn hemmakväll igår iaf, för när Peter kom hem så fick jag informationen att vi hade blivit bjudna på tårta hos Micke & Angelica =)
Så blev till att äta middag, sedan ställde vi klockan och gick åh la oss en stund innan det bar iväg för att vattna och fodra hästar och till sist anlända hem till födelsedagsbarnet =)

Där blev det god tårta, och väldigt rolig underhållning fick vi utav min älskling! ;-)
Sedan drog Micke & Peter iväg och handlade på Shell, eller Micke handla och Peter... hmm ja jag tror inte jag vill veta ;) Haha! Men ett gott skratt fick vi oss iaf... Tusen tack för det ;D

Så jag och Angelica satte oss och kika lite tv och prata om allt och ingenting som vi tjejer gör så bra ;)

När grabbarna kom tillbaka blev det lite till sittning i soffan innan vi sedan fick börja rulla hemöver... Där blev det eldning och kvällsfika innan man till sist kröp ner under täcket och somnade rätt fort faktist! =) Skööönt!

Nä, göra någon nytta... Funderar på att slänga in några kycklingklubbor i ungnen så blir det inte allt för jobbig middag att laga... Den klarar sig ju bra själv den =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0