Hop plock!

Yes, igår började jag ju lite smått att hämta saker ur gamla lägenheten... Eller ja tror jag hämtade 2 påsar med grejer eller nå sånt =P

Men sedan blev det ju middagslagning för mig innan jag drog med maten ner till Garaget där jag mötte upp Peter när han sluta jobbet. Så satte oss och åt och sedan skulle det skruvas en massa.
Lite senare så hörde Sara av sig så hon kom förbi en sväng och kika, sedan drog hon med mig ut och snurra runt på byn i Saaben =)

Ändå senare så drog vi tillbaka till garaget och kika hur det gick, och då var det nästan färdigskruvat, så vi hjälpte till att plocka undan. Sedan tog Peter och körde hem bilen och jag och sara följde efter för att plocka upp honom i Ringdalen och sedan åka till Ånge igen där han fick ta sin andra bil och åka hem med den.

Själv så stannade jag kvar och åkte en stund till med sara innan jag oxå tog min bil och rullade hem över....

Kom hem vid 11 tiden så var ju bara att fika lite och sedan krypa i sänge, men kunde inte sova då heller så tog och kikade lite på några Eureka avsnitt istället =)


Nu på morgon har jag hunnit vara iväg och städat ut det sista ur lägenheten, iaf till 99% har nån smågrej kvar där bara.
Så nu är jag hemma igen och ska försöka hitta plats åt alla sakerna, blir inte det lättaste ;)

Och så fort det är klart så drar jag iväg till Summa och pysslar, funderar på om hon ska få gå ut i storhagen idag eller om jag ska vänta någon dag till kanske... Hon var ju väldigt pigg och kry igår på promenaden... Men samtidigt så kan det ju bli tok om hon får springa runt och busa fritt igen nu... Så kanske får stå en dag till i sjukhage iaf!

Sedan får det nog bära iväg till affären, för idag ska det nog lagas WOK GORGONZOLA ett recept jag hitta nu i nått Findus wok recept blad =)
Var ju även där jag valde middagsmaten igår men då blev det BACON & TOMATPASTA som var jäkligt starkt men gott! =)

Nä, upp och gör någon nytta nu om man ska hinna med sig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0