Summa halt!

Summa har ju varit lite småhalt nu sista dagarna dock utan svulnad och värme, men i morse när jag drog dit så var hon riktigt halt och ordentligt halt! =/

Har dock konstaterat att det är ena ballen hon har ont i, rådfrågat gamla hovslagaren idag och han tror att hon fått sig en smäll där eller klivit på nått hårt. Så vi ska avakta några dagar till och se vad som händer.

Får se hur hon ser ut imorgonbitt när jag ska dit. Sedan kl 14 är det meningen att jag ska åka iväg till Timrå för att sedan på måndag ta bussen därifrån mot sthlm och sedan kliva på Finlandsfärjan=)

Bli jag, erika, ek och några fler!
Hoppas vi får det lika trevligt som sist =)


Nä nu ska jag kika rint lite på tv´n och nätet. Medans jag smälter middagsmaten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0