Snö!

Oj vad vitt och fint det är ute nu, hoppas verkligen att det stannar kvar fram till jul! Vi brukar ju ha risk för snölösa jular ibland men än så länge tror jag vi lyckats få snö strax innan =)

Sitter i soffan nu och datanördar, varit iväg till Summa förut för att försöka få henne accepterad i sin nya flock... Men Rocky har inte varit särskillt intresserad, förän igår när hon började brunsta då blev han kär i henne! =) Han som varit så vaktig mot fåret som han har i hagen, men nu börjar det äntligen gå bra så idag ska Summa få gå ute första natten med dom är det tänkt =) Hoppas det går bra!

Så har ju varit där hela dagen, sedan hem vid 1tiden och äta lunch med Peter.
Blir väl till att laga middag lite senare, lovat att försöka göra makaroner och köttfärsås tills Peter & Junior kommer hem.

Så blir det väl bus och lite tv tittning ikväll nu då =)

Igår, haha ja då hade jag en väldigt "bra" dag.... Bilen ville inte starta på morgonen när jag skulle till hästarna så det var bara till att gå, Peter hade ju redan åkt på jobbet så vad skulle jag göra... Men fy fan vad slut jag var i ben och ryck innan jag var framme... Tog ca 1 & 1/2 timme att gå från Ringdalen till Kvarngatan =P  Därför jag tiggde åt mig snålskjuts i morse, för aldrig att jag skulle orkat gå idag igen, fötterna var för slut för det ;-)

Nä, har nog inte så mycket att uppdatera med för tillfället, återgår till min vardag nu =) Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0